Ydinviesti 2024 järjestettiin 9.–10.2.2024
Kaipaatko yhteisöllisyyttä, hauskanpitoa ja aineksia ammatti-identiteettiin? Käännä nokka kohti Jyväskylää ja Ydinviesti-tapahtumaa! Ainutlaatuisessa, kaksipäiväisessä työelämätapahtumassa pääset ratkomaan yhteistyökumppaneidemme ajankohtaisia case-tehtäviä 100 muun tulevaisuuden osaajan kanssa.
Ohjelmassa on tottakai myös inspiroivia puhujia, hyvää ruokaa ja loistavia mahdollisuuksia verkostoitumiselle – legendaarisia jatkoja unohtamatta.
Ota Ydinviestin somekanavat seurantaan ja pääset virittäytymään tunnelmaan jo ennen varsinaista tapahtumaa!
- Facebook: Ydinviesti
- Instagram: @ydinviesti
- LinkedIn: Ydinviesti ry
- TikTok: @ydinviesti
ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautuminen Ydinviestiin ei ole auki tällä hetkellä.
Klikkaa tästä ja tutustu aiempien vuosien Ydinviesti-kokemuksiin!
Yhteistyökumppanit 2024
Paytrail on Suomen johtava verkkomaksamisen asiantuntijatalo ja käytetyin verkkomaksupalvelu verkkokaupoissa, -palveluissa ja sovelluksissa.
Haaste: Paytrailin toimeksianto on tehdä konseptiehdotuksia, esimerkkipohjia ja jopa hyödynnettävää sisältöä sosiaalisen median kanaviin kolmesta eri näkökulmasta: rekrytointiviestintä, kuluttajasisällöt ja asiantuntijuuden näkyvyyden kasvattaminen. Jokainen osallistuja keskittyy tarkemmin yhteen näkökulmaan, mutta pääsee myös sparrailemaan muita.
Ammattiopisto Luovi on ammatillinen erityisoppilaitos, joka toimii yli 30 paikkakunnalla ympäri Suomen. Luovi tarjoaa koulutusta vaativaa erityistä tukea opinnoissaan tarvitseville.
Haaste: Ammattiopiston laajan toimialueen vuoksi Luoviin hakevilla nuorilla on erilaisia mielikuvia Luovista opiskelupaikkana. Aina odotukset ja mielikuvat eivät vastaa todellisuutta, vaan ne voivat perustua virheellisiin olettamuksiin. Luovi tavoittelee sitä, että hakijat ajattelevat Luovista myönteisin ja todellisuutta vastaavin mielikuvin.
Kuntarekry on kunta- ja hyvinvointialuesektorin rekrytointikanava ja työnhakupalvelu, jota tuottaa ohjelmistoyhtiö FCG Digital Oy.
Haaste: Kuntarekryn työpajassa opiskelijat pääsevät suunnittelemaan työnhakijamarkkinoinnin kampanjoita heidän kiinnostuksen kohteiden mukaisesti liittyen kesätöihin, keikkatöihin, opettajien rekrytointeihin tai yleiseen tunnettuuteen. Työpajassa saa käyttää luovuutta ja pääsee tekemään konkreettista suunnittelutyötä, jonka jälki voi oikeasti näkyä digimaailmassa tai katukuvassa tapahtuman jälkeen.
Jyväskylä on yksi Suomen vilkkaimmin kasvavista kaupungeista. Kaupungin missio on edistää kuntalaisten hyvinvointia, osallisuutta ja yhteisöllisyyttä. Jyväskylässä sydämen sivistys on kasvualusta nyt ja tulevaisuudessa!
Haaste: Jyväskylän kaupunki on tekemässä liikkumisohjelmaa, jonka tavoitteena on lisätä kaikenlaista liikettä asukkaiden arkeen. Haasteena on, miten erityisesti liikuntaa vieroksuvat ja vähän liikkuvat houkutellaan liikkumaan enemmän. Työpajan tavoitteena on suunnitella viestintää ohjelman tueksi ja sen tehostamiseksi.
Tapahtumakummit 2024
Medialiiton MediaTyö2030 -hankkeen esite täällä.