Kumppaniksi

Tarvitseeko organisaatiosi tuoreita ideoita ja osaamista viestinnällisen haasteen ratkaisemiseen? Oletteko rekrytoimassa viestinnän tai journalistiikan asiantuntijoita? Miten tärkeää teille on brändi ja maineenhallinta?

Ydinviestissä viestinnän ja journalistiikan opiskelijat ratkovat antamaasi viestinnällistä haastetta tiimeissä. Työpajassa syntyvä materiaali jää käyttöösi. Ennen kaikkea pääset tutustumaan alan aktiivisiin opiskelijoihin ja vaikuttamaan tehokkaasti työnantajamielikuvaan.

Työpaja

Aikaisempien yhteistyökumppaneiden kolme kovaa suositusta, miksi organisaatiosi kannattaa osallistua Ydinviestiin:

  • Saat tuoreita ja konkreettisia ideoita
  • Tutustut opiskelijoihin
  • Itse tapahtumapäivä on innostava ja inspiroiva

Mietitkö vielä sopisiko teidän viestinnällinen haaste Ydinviestiin? Ohessa aikaisempien vuosien työpajojen aiheet:

  • Defibrillaattori tutuksi, käyttö kansalaistaidoksi
  • Sori siitä – hallintarekisteriä koskevan uutisoinnin media-analyysi
  • Miten saada ämpärikansa kierrättämään muovia?
  • Viestintäpäällikkö valmentajana
  • “Enhän minä sitä eläkettä kuitenkaan saa!” – eläkeviestinnän kehittäminen
  • Uuden tuotteen lanseerausviestintä ja mediasuhteet
  • Työnantajamielikuvakampanjoiden ideoiminen
  • Sotesta seksikästä – miten viestiä maakuntauudistuksesta mielenkiintoisesti
  • Vastuullisuustyö ja vastuullisuusviestien muotoilu
  • Vakuutuslääkärien päätöksistä viestiminen mediassa

Sinun ei tarvitse uskoa vain meitä, vaan voit kuunnella viime vuoden kumppaneiden kokemuksia:

Ydinviesti 2018 kumppaneiden kokemusvideo.

Kumppanuudet menivät viime vuonna nopeasti jakoon. Mikäli kiinnostuksesi heräsi jo, ota yhteyttä niin kerromme lisää Ydinviestistä!

Sanni Saarelainen, yrityssuhdevastaava
saelansa (at) student.jyu.fi
Tiia Rahkonen, yrityssuhdevastaava
rahkonen.tiia (at) gmail.com